9.05.2012

Peeling solno-makowy

Hej

Zastanawiałam się ostatnio nad serią postów o peelingach dostępnych w drogeriach jak i tych robionych samemu w domu. No więc przychodzę dzisiaj do was z takim właśnie postem.
Na początek chcę pokazać Wam jak zrobiłam dość nietypowy peeling solno-makowy, który był całkowicie improwizowany. Jak się później okazało peeling spełniał swoje podstawowe funkcje - złuszczanie skóry oraz nawilżanie. Dzięki temu właśnie jest on teraz w mojej czołówce ulubionych peelingów obok solno-kawowego <3 (który pewnie niebawem na blogu się pojawi)
Składniki, których użyłam:
- sól,
- mak (u mnie był to mak mielony, innego nie miałam, ale podejrzewam, że mak nie zmielony nawet lepiej by się sprawdził),
- oliwa z oliwek lub nawet najzwyklejszy olejek dla dzieci,
- opcjonalnie można dodać jakiś olejek (ja miałam olejek macadamia zakupiony kiedyś na eBayu),
- trochę Waszego ulubionego żelu pod prysznic.

Większość składników sypałam 'no oko' więc nie podaję określonych ilości. Każdy sam określa sobie ilość.



No to zaczynamy zabawę:

Do kubka wsypujemy sól i mak.




Następnie dolewamy olejków.


Dodajemy dowolną ilość żelu pod prysznic i mieszamy wszystko razem.


Peeling ogólnie jest bardzo gęsty, jeżeli chcemy go rozrzedzić dolewamy odrobinę wody.

Tak peeling się prezentuje:


Peelingi to takie produkty, które można zrobić samemu z pomocą niewielu składników, które zapewne każdy ma w swojej kuchni czy łazience. Ja bardzo polecam ten peeling - tani, dobry, a najważniejsze, że naturalny. 

Jak zrobicie to napiszcie jak wyszło i czy się podoba ? ; >

B.

3 komentarze:

  1. fajna koncepcja ale nie dla mnie ja nigdy nie mam czasu :) mam fajny peeling z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajny blog, ale muszę dawkować czytanie, bo przez krój pisma jakiego używacie i przez to, że jest strasznie różowo - bardzo ciężko się czyta :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam, że pomagasz nam zmieniać bloga na lepsze, jednak czcionka, która aktualnie jest ustawiona, jest jedyną na tyle fajną i jedyną, która normalnie wychodzi w podglądzie bloga, że niestety ale obawiam się, że musi ona zastać taka jak jest. Inne się jakoś tak rozjeżdżają, albo są za duże, mimo zmiany rozmiaru czcionki.
      Ale dziękujemy za uwagę ! ; >

      Usuń